نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری

چهار سال اخیر یک روز با عشق تمرین نکردم


قهرمان و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی جهان می‌گوید طلای جهان تغییری در زندگی‌اش ایجاد نکرده و از این پس به دنبال مدال نقره و برنز خواهد بود!



کیانوش رستمی، درباره وضعیت خود پس از پایان اردوی شهرکرد، بیا‌ن‌ کرد: وضعیت اردوی شهرکرد با همدان خیلی تفاوت داشت. محل اسکان و غذا خوب بود و در شهرکرد سنگ تمام گذاشتند تا به و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان بد نگذرد، البته مسئولان همدان نیز زحمت کشیده بودند. در مدتی که در شهرکرد بودیم، تمرینات‌مان به صورت تعدادی و استقامتی بود. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم با رکوردهای خوبی نیز کار کردم، در اردو آینده که تمرینات به ماکسیمم می‌رسد. طوری بر‌نامه‌ریزی می‌کنم که رکوردهایی را افزایش دهم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: مهم‌تر‌ از این که و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی چه وزنه‌ای بزند این است که از لحاظ روانی آماده باشد و من برای جهانی امسال روحیه ندارم. من به عنوان سرباز برای کشورم خدمت می‌کنم اما در این سه، چهار سال اخیر یک روز با انگیزه سر تمرین نرفتم که با عشق تمرین کنم. تمرین کردن هیچ جذابیتی برایم نداشته و با این حال خدا را شکر که خدا قدرتی به من داده تا قهرمان جهان شوم، اما واقعا رسیدگی نیست و با این وضعیت فکر نمی‌کنم امسال بتوانم به آنچه که می‌خواهم برسم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که منتظر چه اتفاقی است تا انگیزه‌اش دوباره برگردد؟ تصریح کرد: مسئولان بالا و پایین نکنند و ورزشکاران را به یک چشم نگاه کنند، پاداش مدال طلای من با کسی که نقره و برنز دارد حداقل برابر باشد و مدال طلای من را زیر سوال نبرند. فکر کنم باید به دنبال مدال نقره و برنز باشم تا طلا، چون هیچ ارزشی ندارد. در مدال طلا هیچ چیزی پیدا نمی‌شود در حالی که فکر می‌کردم با طلای جهان زندگی‌ام فرق می‌کند.

وی افزود: من پدر و مادرم که مسن هستند را تنها گذاشتم و در اردو تیم ‌ملی تمرین می‌کنم، اما در قبال تمرینی که می‌کنم هیچ مزدی دریافت نمی‌کنم. ان‌شا‌ء‌الله همه چیز درست می‌شود، امیدوارم و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان دیگر خوب کار کنند و به آنها بیشتر رسیدگی شود. اگر به من چیزی هم ندادند تشکر می‌کنم و وظیفه‌شان نمی‌بینم که بیایند کمک کنند، اما حداقل کاری که می‌کنند ورزشکاران را به یک چشم نگاه کنند.

قهرمان دسته 85 کیلوگرم جهان در مورد جابه جایی محل برگزاری اردوهای تیم ‌ملی، تصریح کرد: اردوی بعدی در چالوس است که صلاح دیدند در اردو در آنجا باشد، اما به نظرم بهتر است ورزشکار را جابه جا نکنند، محل تمرین زیاد جابه جا شود خطرناک است و خیلی از آسیب‌دیدگی‌ها به وجود می‌آید. در شهر کرد هوا خوب بود، اما ارتفاع زیاد وزنه‌ها را سنگین می‌کرد و آن طور نمی‌شد تمرین انجام داد. در کل در اردوها این که قوی‌ترین و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان دنیا کنار هم تمرین کنند خیلی مهم‌تر‌ است.

رستمی در در پاسخ به این پرسش که پاداش ویژه‌ای که فدراسیون قبلی قول داده بود، پرداخت شد؟ تصریح کرد: به اهتزاز در آوردن پرچم ایران در مسابقات جهانی برای من افتخار بود، اما مدال جهانی حتی یک سکه برای من نداشت و حتی یک سکه هم به من پاداش ندادند. رضازاده قول جایزه ویژه‌ به من داد و در گذشته به سلیمی زانتیا داده بود، اما من که طلای جهان را کسب کردم چیزی دستم را نگرفت. البته نمی گویم که چرا به سلیمی جایزه دادند و به من جایزه ندادند. لیاقت ورزشکاران خیلی بیشتر از این است که در موردش حرف بزنیم، اما ورزشکار آسیب روحی می‌بیند وقتی قول بدهند و به قول شان عمل نکنند. البته مرادی قول داده که این اتفاق بیفتد و گفت سعی می‌کند پاداش را پرداخت کند.

ملی‌پوش و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که با تیمی در لیگ قرارداد بسته است؟ گفت: من هنوز 30 درصد قرارداد سال گذشته را از ملی حفاری نگرفتم، امیدوارم که مشکلات مالی ملی حفاری حل شود تا قراردادها را کامل پرداخت کنند و بتواند ورزشکارانش را داشته باشد. برای رونق لیگ پخش زنده مسابقات خیلی اهمیت دارد. البته ر‌قا‌بت من را در مسابقات جهانی را پخش نکردند، در حالی که مسابقه کسی که مدال نگرفت را پخش کردند حالا به چه دلیل این کار را کردند نمی دانم. در هر صورت این اتفاق را فراموش نمی‌کنم.





:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب , اخبار تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبسایت متعلق به هیئت وزنه برداری میاندوآب میباشد